بعضی از دخترای امروزی
تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

               دختری از کوچه باغی می گذشت         یک پسر ناگه در راه سبز گشت     

                در پی اش افتاد و گفتا او :سلام            بعد از آن دیگر نگفت او یک کلام

                دختر اما ناگهان و بی درنگ                  سوی او برگشت مثل یک پلنگ

                گفت با او بچه پرروی خفن                    میدهی زحمت به بانویی چو من؟!

                من که نامم هست آزیتای صدر             من که زیبایم مثال ماه بدر

               من که نبش خیابان بهار                      می کنم در شرکت رایانه کار

              دختری چون من که خیلی خانمه           26ساله ،مجرد،دیپلمه!

              دختری که خانه اش در شهرک است      کوی پنجم ،نبش کوچه،نمره شصت!

              از چه باید با تو گردم همکلام ؟؟؟!!!        با تو  من حرفی ندارم والسلام!!

                                                



نظرات شما عزیزان:

عارفه
ساعت5:01---4 مهر 1391
دوروغ چرا؟ بذار از ته دل بگم هر كدوم از ما دخترا چنين تفكري داشت بي فرهنگ ترين و بي سواد ترين ايرانيه به كسي بر نخوره ها اول خودمو ميگم ولي خداييش ميتونيمم خيلي عاقلانه وايستيم و جواب بديم و بريم

سوفيا
ساعت20:03---1 خرداد 1391
البته دخي تادخي داريم فعلاپسراتوكوچه باغادنبال ماراه ميفتن وتمام اين حرفارو ميزنن وآخرش ماميگيم والسلام
پاسخ:البته فک نکنم شما هم فقط به والسلام خالی اکتفا کنیداااا!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:دختر امروزی,دختر,پسر,دوست دختر,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب